Wij van Cleverbuy willen dat je je nieuwe smartphone zo goedkoop mogelijk krijgt. We kopen
slim in zodat jij slim kan kopen. We maken ook geen gebruik van te dure reclamebureaus of dure
marketing, zodat we je de beste prijs voor je nieuwe smartphone kunnen geven.
In principe ja. Tenzij je bij het selecteren van je smartphone een andere conditie dan
"nieuw" hebt geselecteerd, zijn al onze artikelen gesealde nieuwe goederen in hun originele verpakking.
Een deel van onze goederen is onderhevig aan differentiële belasting volgens ¬ß25a
Umsatzsteuergesetz. Dit betekent dat er geen btw/omzetbelasting wordt vermeld op de factuur voor deze
artikelen. Je kunt in de winkelwagen zien of je artikel wordt weergegeven met btw/omzetbelasting.
De mobiele telefoon moet gereset zijn. Persoonlijke gegevens en PIN's moeten verwijderd
zijn. Beschermfolies verwijderen, a.u.b. Bij iPhones: Verwijder het apparaat uit je Icloud.
Stel je voor dat je de smartphone bij ons koopt en stel je verwachtingen als koper voor de
staat van je apparaat. Zo weet je zeker dat je een eerlijke beoordeling krijgt.
Dan zullen we je informeren en een nieuw prijsvoorstel doen. De calculator op ons portaal
Cleverbuy.de/verkaufen dient als basis. Overigens: Zelfs als ons team de conditie beter beoordeelt dan
jij, zullen we je informeren.
Je moet er een back-up van maken en ze verwijderen voordat je ons je telefoon stuurt.
Mochten er bij aankomst nog gegevens op de mobiele telefoon staan, dan informeren we je en vragen we je
toestemming om de gegevens te verwijderen.
Voor de voorwaarden "Als nieuw" en "Zeer goed" verwachten we dat de accessoires
aanwezig zijn. Bij "Goed" en "Slecht" is het oké als de accessoires gedeeltelijk of helemaal
ontbreken.
Zolang de slechte staat alleen naar het uiterlijk verwijst, is het oké en kun je de staat
"Slecht" kiezen. Als er echter iets defect of kapot is, kunnen we het apparaat helaas niet kopen.
We hebben geen vaste limiet wat hoeveelheden betreft. Als jouw verkoop echter duidelijk de
omvang van normale huishoudelijke hoeveelheden overschrijdt, moeten we de aankoop weigeren.
De tablet moet gereset zijn. Persoonlijke gegevens en PIN's moeten verwijderd zijn.
Beschermfolies verwijderen, a.u.b. Bij iPads: Verwijder het apparaat uit je iCloud.
Stel je voor dat je de tablet bij ons koopt en stel je verwachtingen als koper voor de staat
van je apparaat. Op die manier weet je zeker dat je tot een eerlijke beoordeling komt.
Dan zullen we je informeren en een nieuw prijsvoorstel doen. De calculator op ons portaal
Cleverbuy.de/verkaufen dient als basis. Overigens: Ook als ons team de staat beter beoordeeld dan jij,
brengen we je op de hoogte.
Je moet er een back-up van maken en ze verwijderen voordat je ons je tablet stuurt. Als er
bij aankomst gegevens op de tablet worden aangetroffen, brengen we je op de hoogte en vragen we je
toestemming om de gegevens te verwijderen.
Bij de staten "als nieuw" en "Zeer goed verwachten we dat de accessoires aanwezig
zijn. Bij de staten "Goed" en "Slecht" is het oké als de accessoires gedeeltelijk of helemaal
ontbreken.
Zolang de slechte staat alleen naar het uiterlijk verwijst, is het oké en kun je de staat
"Slecht" kiezen. Als er echter iets defect of kapot is, kunnen we het apparaat helaas niet kopen.
We hebben geen vaste limiet wat hoeveelheden betreft. Als je verkoop echter duidelijk de
omvang van normale huishoudelijke hoeveelheden overschrijdt, moeten we de aankoop weigeren.