Naar de startpagina gaan
💰 Techniek verkopen 💬 Help Waarom cleverbuy?
Aanmelden
of registreren
Overzicht Bestellingen Verkopen Adressen Betaalwijzen
€ 0,00*
Smartphones
iPhone
Samsung
Tablets
Watches
MacBook
Koptelefoon
Thermomix
Dyson Haarstyling
Bestseller
Sale
Naar de startpagina gaan
Veelgestelde vragen Terug
  • Smartphones
  • iPhone
  • Samsung
  • Tablets
  • Watches
  • MacBook
  • Koptelefoon
  • Thermomix
  • Dyson Haarstyling
  • Bestseller
  • Sale
Warenkorb 💬 Help Waarom cleverbuy?
💰 Techniek verkopen
  1. Veelgestelde vragen
  • AVV-aankoop
  • AVV-verkoop
  • Privacybescherming
  • Colofon
  • Verzending & betaling 

FAQ - Vaak gestelde vragen

Waarom zijn jullie smartphones zo schandalig goedkoop?

Wij van Cleverbuy willen dat je je nieuwe smartphone zo goedkoop mogelijk krijgt. We kopen slim in zodat jij slim kan kopen. We maken ook geen gebruik van te dure reclamebureaus of dure marketing, zodat we je de beste prijs voor je nieuwe smartphone kunnen geven.

Zijn uw producten verzegelde nieuwe goederen?

In principe ja. Tenzij je bij het selecteren van je smartphone een andere conditie dan "nieuw" hebt geselecteerd, zijn al onze artikelen gesealde nieuwe goederen in hun originele verpakking.

Krijg ik een btw-vermelding op mijn factuur?

Een deel van onze goederen is onderhevig aan differentiële belasting volgens ¬ß25a Umsatzsteuergesetz. Dit betekent dat er geen btw/omzetbelasting wordt vermeld op de factuur voor deze artikelen. Je kunt in de winkelwagen zien of je artikel wordt weergegeven met btw/omzetbelasting.

Hebben jullie smartphones een merk- of simlock?

Alle smartphones op Cleverbuy zijn merkloos en simlockvrij.

Zijn jullie smartphones voor de Europese markt?

Alle smartphones bij Cleverbuy zijn voor de Europese markt en geen zogenaamde "grijze import".

Mobiele telefoon aankoop FAQ

Vragen omtrent het thema Smartphone verkopen.
Waarop moet ik letten bij het verkopen van een mobiele telefoon?

De mobiele telefoon moet gereset zijn. Persoonlijke gegevens en PIN's moeten verwijderd zijn. Beschermfolies verwijderen, a.u.b. Bij iPhones: Verwijder het apparaat uit je Icloud.

We beoordeel ik mijn apparaat correct?

Stel je voor dat je de smartphone bij ons koopt en stel je verwachtingen als koper voor de staat van je apparaat. Zo weet je zeker dat je een eerlijke beoordeling krijgt.

Wat gebeurt er als jij de staat van mijn mobiele telefoon anders beoordeelt dan ik?

Dan zullen we je informeren en een nieuw prijsvoorstel doen. De calculator op ons portaal Cleverbuy.de/verkaufen dient als basis. Overigens: Zelfs als ons team de conditie beter beoordeelt dan jij, zullen we je informeren.

Wanneer controleren jullie mijn apparaat?

De meeste inzendingen belanden binnen enkele minuten na aankomst in onze controlesoftware.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je moet er een back-up van maken en ze verwijderen voordat je ons je telefoon stuurt. Mochten er bij aankomst nog gegevens op de mobiele telefoon staan, dan informeren we je en vragen we je toestemming om de gegevens te verwijderen.

Moet ik accessoires ook versturen?

Voor de voorwaarden "Als nieuw" en "Zeer goed" verwachten we dat de accessoires aanwezig zijn. Bij "Goed" en "Slecht" is het oké als de accessoires gedeeltelijk of helemaal ontbreken.

Moet ik mijn hoofdtelefoon opsturen?

Nee, om hygiënische redenen zouden we deze weggooien.

Moet ik de rekening van mijn mobiele telefoon opsturen?

Nee, je mag deze gerust zelf bewaren. Wij hebben deze niet nodig.

Wat moet ik doen als mijn apparaat in slechte staat is?

Zolang de slechte staat alleen naar het uiterlijk verwijst, is het oké en kun je de staat "Slecht" kiezen. Als er echter iets defect of kapot is, kunnen we het apparaat helaas niet kopen.

Hoeveel mobiele telefoons kan ik je als particulier verkopen?

We hebben geen vaste limiet wat hoeveelheden betreft. Als jouw verkoop echter duidelijk de omvang van normale huishoudelijke hoeveelheden overschrijdt, moeten we de aankoop weigeren.

Er ontbreekt iets aan mijn afgewezen aankoop. Wat nu?

Schrijf ons. Zelfs bij ons gaat het wel eens mis, ondanks geoptimaliseerde processen en de eis van ordelijkheid.

Koop Cleverbuy ook mobiele telefoons aan uit Oostenrijk?

Neen, alleen uit Duitsland.

Kan ik mijn verkoop annuleren?

Natuurlijk Maar alleen tot het moment van onze betaling aan jou.

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Stuur gewoon een e-mail naar info@cleverbuy.de of open je LiveChat op onze website cleverbuy.de.

Kan ik een mobiele telefoon met Sim Lock verkopen?

Nee, helaas kunnen we geen mobiele telefoons met Simlock kopen.

Koopt Cleverbuy alleen mobiele telefoons of ook andere apparaten?

We kopen ook andere elektronische apparaten. Je kan bij ons onder andere ook je tablet verkopen.

Tablet aankoop FAQ 

Vragen omtrent het thema Tablet verkopen.
Waarop moet ik letten bij het verkoop van mijn tablet?

De tablet moet gereset zijn. Persoonlijke gegevens en PIN's moeten verwijderd zijn. Beschermfolies verwijderen, a.u.b. Bij iPads: Verwijder het apparaat uit je iCloud.

Hoe beoordeel ik mijn apparaat correct?

Stel je voor dat je de tablet bij ons koopt en stel je verwachtingen als koper voor de staat van je apparaat. Op die manier weet je zeker dat je tot een eerlijke beoordeling komt.

Wat gebeurt er als u de toestand van mijn tablet anders beoordeelt dan ik?

Dan zullen we je informeren en een nieuw prijsvoorstel doen. De calculator op ons portaal Cleverbuy.de/verkaufen dient als basis. Overigens: Ook als ons team de staat beter beoordeeld dan jij, brengen we je op de hoogte.

Wanneer controleren jullie mijn apparaat?

De meeste inzendingen komen al enkele minuten na aankomst bij ons in onze controlesoftware aan.

Wat gebeurt met mijn gegevens?

Je moet er een back-up van maken en ze verwijderen voordat je ons je tablet stuurt. Als er bij aankomst gegevens op de tablet worden aangetroffen, brengen we je op de hoogte en vragen we je toestemming om de gegevens te verwijderen.

Moet ik de accessoires opsturen?

Bij de staten "als nieuw" en "Zeer goed verwachten we dat de accessoires aanwezig zijn. Bij de staten "Goed" en "Slecht" is het oké als de accessoires gedeeltelijk of helemaal ontbreken.

Moet ik mijn hoofdtelefoon opsturen?

Nee, om hygiënische redenen zouden we ze weggooien.

Moet ik de factuur voor mijn tablet opsturen?

Nee, die kan je gerust zelf bewaren. We hebben deze niet nodig.

Wat moet ik doen als mijn apparaat in slechte staat is?

Zolang de slechte staat alleen naar het uiterlijk verwijst, is het oké en kun je de staat "Slecht" kiezen. Als er echter iets defect of kapot is, kunnen we het apparaat helaas niet kopen.

Hoeveel tablets kan ik je als particulier verkopen?

We hebben geen vaste limiet wat hoeveelheden betreft. Als je verkoop echter duidelijk de omvang van normale huishoudelijke hoeveelheden overschrijdt, moeten we de aankoop weigeren.

Er ontbreekt iets aan mijn afgewezen aankoop. Wat nu?

Schrijf ons. Zelfs bij ons gaat het wel eens mis, ondanks geoptimaliseerde processen en de eis van ordelijkheid.

Koopt Cleverbuy ook tablets uit Oostenrijk?

Nee, alleen uit Duitsland.

Kan ik mijn verkoop annuleren?

Natuurlijk. Maar alleen tot het moment van onze betaling aan jou.

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Schrijf ons gewoon een e-mail naar info@cleverbuy.de of open je LiveChat op onze pagina cleverbuy.de

Koopt Cleverbuy enkel tablets aan of ook andere apparaten?

We kopen ook andere elektronische apparaten. Je kan bij ons onder andere ook je mobiele telefoon verkopen.

Logo Paypal Logo Klarna Logo mollie Logo Mastercard Logo Visa Logo American Express Logo Easy Credit Logo Vorkasse
Diensten
  • Apparaten verkopen
  • Algemene voorwaarden inkoop
  • Algemene voorwaarden verkoop
  • Verzending en betaling
  • Herroepingsformulier
  • Herroepingsrecht
Topcategorieën
  • Smartphones
  • Apple iPhone
  • Google
  • OnePlus
  • Huawei
  • Samsung
Over ons
  • Hoe werkt Cleverbuy?
  • Waarom Cleverbuy?
Sociaal
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
Logo
© 2025 cleverbuy GmbH
  • Algemene voorwaarden inkoop
  • Algemene voorwaarden verkoop
  • Privacybeleid
  • Batteriegesetzeshinweis
  • Verzending en betaling
  • Herroepingsformulier
  • Herroepingsrecht
  • Colofon
  • Veelgestelde vragen

* Incl. btw. De omzetbelasting wordt vermeld, tenzij het artikel volgens § 25a UStG onder de margeregeling valt en er daarom geen vermelding van de btw op de factuur plaatsvindt.